Via Vinera – увеличение на видимостта в социалните мрежи
254%
Увеличение на харесалите страницата*
1897%
Увеличение на reach в социалните мрежи*
1435%
Увеличение на engagement във Facebook*
*За срок от 24 месеца
Специфика на бизнеса
Via Vinera Karabunar Estate произвежда вино и ракия от висококачествени български сортове грозде, които предоставя за българския пазар. В изба Карабунар се произвеждат сериите вина Via Vinera, Contour, Castellum и Bulgarian heritage, както и сериите на ракия Културна – Културна Оригинална, Културна Люта, Културна Отлежала и Културна Резерва.
Предизвикателството
Клиентът дойде при нас с молба за изработване на стратегия за популяризиране на бранда и на вината в социалните мрежи с цел достигане до по-широка аудитория от потенциални купувачи на виното и ракията.
Цели
- Brand awareness на марката;
- Social media marketing:
- Изграждане на стратегия по популяризиране на сериите вина и ракии в социалните мрежи Facebook и Instagram;
- Изграждане на стратегия за LinkedIn професионалната мрежа с цел създаване на нови бизнес партньорства;
- Повишаване на продажбите на крайния продукт;
Решението
За Via Vinera бе изготвена цялостна стратегия за популяризиране на бранда и на сериите вина и ракии, с цел изграждане на доверие у потребителите, които са и потенциални купувачи. Спрямо целевата аудитория и социалните мрежи, бяха изготвени постинг планове, на базата на които регулярно бизнес профилите на Via Vinera бяха актуализирани с нови публикации. Акцентирахме на имиджови визии и комбинация на визии с храна, с което постигнахме огромен reach в социалните мрежи.
Процесът на работа с клиента премина през следните етапи:
1.
Създаване, менажиране и поддръжка на профили на Via Vinera и ракия Културна в съответните социални мрежи;
2.
Изготвяне на седмични постинг планове с постове за публикуване на имиджови постове в социалните мрежи Facebook и Instagram;
3.
Изготвяне на месечни постинг планове за LinkedIn, където постовете целят да запознаят с екипа на винарната и да изграждат доверие у потенциални партньори и спонсори.
4.
Изработка на визии за имиджови постове, които включват бутилките вина в съчетания с подходящи изображения, отнасящи се към текста на поста;
5.
Провеждане на Facebook игри с награди, които да ангажират вниманието на повече потребители да запомнят марката;
Резултатите
В резултат след година и половина поддръжка на социални мрежи брандовете Via Vinera и Ракия Културна са добре познати на българския пазар. Месечно страницата на Via Vinera във Facebook социалната мрежа достига до над 530 хиляди потребители, а страницата на ракия Културна – над 250 хиляди потребители. Това спомогна за изграждането на доверие у потребителите спрямо марката и за повишаването на продажбите на дистрибутираните вина и ракии.