Консултация по телефона
Свържете се с нашия екип и развийте своя бизнес в дигиталното пространство.
Изпратете ни имейл
Напишете ни имейл и екипът ни ще ви даде полезни съвети за вашия бизнес.
Искате ли да увеличите SEO трафика си?
как да започнете
Какво трябва да знаем за маркетинга в социалните мрежи
Какво представлява маркетингът в социалните мрежи?
Маркетингът в социалните мрежи, наричан още Social Media Marketing (SMM), е стратегическото използване на социални мрежи като Facebook и Instagram за постигане на различни маркетингови цели, както и последващ анализ на резултатите.
Целите на дигиталния маркетинг могат да бъдат изграждане на бранд идентичност, увеличаване на продажбите, достигане до нови потенциални клиенти, подобрение на трафика и посещаемостта към уебсайта и още редица други ключови за всеки онлайн, а вече и офлайн бизнес дейности. Средствата, чрез които ги постига, са възможност за достигане до по-широка аудитория и ангажирането ѝ със съответното съдържание, както и наличието на специални инструменти за анализ на потребителското поведение, спомагащи за далеч по-прецизна сегментация.
Успешното прилагане на маркетинг в социалните мрежи изисква подбор на точните за всеки бизнес социални мрежи, изграждане на правилна стратегия за изпълнение на поставените цели, както и дефиниране на точните средства и канали, по които ефективността би била най-висока. Важен елемент е и своевременният анализ на резултатите и промяна на плана за действие при необходимост.
Защо съвременните брандове имат нужда от маркетинг в социалните мрежи?
Маркетингът в социалните мрежи със своите специфични инструменти и канали дава възможност на бранда да достигне до по-широка подходяща аудитория, която би имала интерес към продукта и услугата му. Колкото по-удачно е подбрано и таргетирано дадено съдържание, било то рекламно или органично, толкова по-високи шансове за успех има, и то на по-изгодна цена от гледна точка на разходи.
Какви са предимствата на маркетинга в социалните мрежи?
Маркетингът в социалните мрежи има потенциала да достига до по-многобройна, но същевременно и далеч по-прецизно таргетирана аудитория. С правилно изградена стратегия спрямо бизнес нишата, той би могъл да допринесе значително за изграждане на ангажирана аудитория от лоялни клиенти, както и да достигне до нови потенциални такива. Цената на този тип реклама също е доста конкурентна в сравнение с традиционните канали, които стават все по-ограничени откъм обхват и резултати.
Маркетингът в социалните мрежи е изключително ефективен и от гледна точка на събиране на лийдове и обогатяване клиентската база данни на бизнеса.
Нашите услуги
Развийте бизнеса си с PPC.bg
В хода на дългогодишната си дейност дигитална агенция PPC.bg се специализира до съвършенство в областта на две от най-популярните и масови социални мрежи, а именно Facebook и Instagram.
Facebook поддръжка на социални профили и реклама
С над 3 милиарда активни потребители в целия свят, Facebook ви гарантира, че ще достигнете до желаната от вас аудитория. Доверете се на нашите услуги, за да развиете бизнеса си в социалната мрежа Facebook.
Instagram поддръжка на социални профили и реклама
Казват, че изображението може да каже повече от хиляда думи. Instagram е една от най-атрактивните социални медийни платформи, която разчита изключително на визуално съдържание. Активните потребители към 2024 година наброяват впечатляващите 2 милиарда.
В световен мащаб хората прекарват в социалните мрежи около 2.25 часа на ден.
Потребителите на Facebook кликат средно на 12 реклами всеки месец.
Над 81% от хората ползват Instagram за проучване на продукти и услуги.
доверете се на експертността
Какво трябва да знаете за PPC.bg?
Екипът на PPC.bg ще ви помогне да максимизирате ползите от маркетинга в социалните мрежи, като разчита на своя дългогодишен опит и тестван в практиката процес.
- Изготвяне на стратегия за социални мрежи, съобразена с целите на бизнеса
- Разработване на постинг план и провеждане на рекламни кампании
- Ежедневна поддръжка на профилите и оптимизация за растеж
- Отчети и комуникация
Вашият бизнес ще бъде поверен в ръцете на професионалист, който ще изработи рекламна стратегия за социални мрежи, съобразена с вашите цели. При изпълнението на услугата се поддържа активна комуникация по имейл или по телефон в удобно за целта време.
Резултатите от маркетинга в социалните мрежи се дефинитат от редица фактори, но ключовите сред тях са: експертността на агенцията и спецификата на бранда, както и готовността му да се надгражда и развива.
С правилно изградена и реализирана стратегия може да очаквате растеж и повишена ангажираност на аудиторията, повече продажби и директен трафик за вашия уебсайт, както и изграждане на желаната от вас бранд идентичност.
Our Successful Team
Nina Specter
Progect Manager
Nina Specter
Progect Manager
Nina Specter
Progect Manager
Nina Specter
Progect Manager